– Vi vil gi nytt liv til en vegg i sentrum for å gjøre noe hyggelig for innbyggerne og byen. Farger virker inspirerende, gir positivitet og energi og det er det vi ønsker å bidra med, sier Per Aaland.
Nytt liv til dyster veggHan har funnet veggen i sentrum som Citroën ønsker å forvandle fra kjedelig til fargesprakende. Den veggen tilhører et svært så populært og mye besøkt sted. Hvilken vegg det blir offentliggjøres når prosjektet er ferdig – så følg med.
Farger i bybildet– «Be different, feel good» er slagordet til Citroën, og det passer godt inn med å sette litt farge på Ålesund. På samme måte som man legger merke til en fargerik bil i trafikkbildet, bidrar friske farger i bybildet til å gjøre omgivelsene mer spennende. Citroën har alltid vært annerledes, særlig når det gjelder fokus på design og farger, forteller Aaland.
Fargeglade bilerDe franske bilene kan fås i et utall forskjellige farger og fargekombinasjoner, både utvendig og innvendig. Der mange går for nøytrale farger som grått, hvitt og stål, går Citroën motstrøms og leker seg med farger og fargekombinasjoner.
– Litt av denne fargegleden håper vi å overføre til «byprosjektet» vårt med å sette farge på Ålesund, og vi håper selvsagt det både vil glede, vekke litt oppmerksomhet og kanskje inspirere andre, sier Per Aaland.
Nytt bilanleggAaland bil åpnet sitt nye bilanlegg i begynnelsen av mars. Der er det lagt stor vekt på å være litt annerledes og fargerik både gjennom design, valg av dekor og ikke minst utvalg av biler. Alt for å skape en god opplevelse for kunden.
Vil inspirereÅ besøke Aaland Bil skal være en kjekk opplevelse, men Citroën-forhandleren er også stolt av byen Ålesund som av Dagbladet ble kåret til Norges vakreste. Nå vil Citroën gjøre en fargeglad by enda mer fargerik.