Citroën vil sette farge på Ålesund

Citroën er kjent for sine fargesprakende biler. Nå vil forhandler Per Aaland ta fargene ut i bybildet i Ålesund.

Annonsørinnhold produsert av SMP Brand Studio

– Vi vil gi nytt liv til en vegg i sentrum for å gjøre noe hyggelig for innbyggerne og byen. Farger virker inspirerende, gir positivitet og energi og det er det vi ønsker å bidra med, sier Per Aaland.

Nytt liv til dyster veggHan har funnet veggen i sentrum som Citroën ønsker å forvandle fra kjedelig til fargesprakende. Den veggen tilhører et svært så populært og mye besøkt sted. Hvilken vegg det blir offentliggjøres når prosjektet er ferdig – så følg med.

Farger i bybildet– «Be different, feel good» er slagordet til Citroën, og det passer godt inn med å sette litt farge på Ålesund. På samme måte som man legger merke til en fargerik bil i trafikkbildet, bidrar friske farger i bybildet til å gjøre omgivelsene mer spennende. Citroën har alltid vært annerledes, særlig når det gjelder fokus på design og farger, forteller Aaland.

Fargeglade bilerDe franske bilene kan fås i et utall forskjellige farger og fargekombinasjoner, både utvendig og innvendig. Der mange går for nøytrale farger som grått, hvitt og stål, går Citroën motstrøms og leker seg med farger og fargekombinasjoner.

– Litt av denne fargegleden håper vi å overføre til «byprosjektet» vårt med å sette farge på Ålesund, og vi håper selvsagt det både vil glede, vekke litt oppmerksomhet og kanskje inspirere andre, sier Per Aaland.

Sjekk fargeglade Citroën her.

Nytt bilanleggAaland bil åpnet sitt nye bilanlegg i begynnelsen av mars. Der er det lagt stor vekt på å være litt annerledes og fargerik både gjennom design, valg av dekor og ikke minst utvalg av biler. Alt for å skape en god opplevelse for kunden.

Vil inspirereÅ besøke Aaland Bil skal være en kjekk opplevelse, men Citroën-forhandleren er også stolt av byen Ålesund som av Dagbladet ble kåret til Norges vakreste. Nå vil Citroën gjøre en fargeglad by enda mer fargerik.