– Har du et digitalt hode har vi en super jobb til deg

Romsdals Budstikke er på jakt etter en medierådgiver med digital kompetanse. Her vil du få store utviklingsmuligheter og være med på å utvikle morgendagens mediehus.

Annonsørinnhold produsert av SMP Brand Studio

– Og du får kanskje verdens beste arbeidsmiljø. Det er en helt fantastisk gjeng som jobber her, både i redaksjonen og i markedsavdelingen. Alle her vil heie på deg, alle vil støtte deg. Jeg gleder meg til hver eneste arbeidsdag, sier Pernille Huseby med en smittende entusiasme.

Pernille er journalist i et mediehus i medvind, med fylkets største opplagsvekst og store ambisjoner for framtida. En av landets aller eldste aviser er på vei inn i den digitale framtida.

Journalist Pernille Huseby. Foto: SMP Brand Studio.

Fart på utviklingen

En som brenner for å sette ytterligere fart på denne utviklingen er den nye markedssjefen i Romsdals Budstikke konsern, Anikken Talgø. Hun vil styrke markedsavdelingen med digital kompetanse. En medierådgiver med de rette kvalifikasjonene vil ifølge Anikken kunne få en svært spennende jobb i Romsdals Budstikke.

Flere digitale bein

– For oss er det viktig at en ny medierådgiver vil kunne bidra til å løfte og utvikle et regionalt mediehus. Derfor søker vi nå etter en medierådgiver med digital bakgrunn og kompetanse som gjør at vi kan få nye digitale bein å stå på. Vi må leve med at vi ikke er alene på annonsemarkedet, og derfor må utvikle produkter som gjør at vi får vår del av kaka, sier Anikken som er spent på responsen.

Markedssjef Anikken Talgø. Foto: SMP Brand Studio.

Din nye arbeidsplass

Kanskje finnes han eller hun allerede i Molde eller i regionen, eller kanskje kan det være noen som lar seg friste til å flytte hjem eller til Molde. Byen har fått ny sjøfront og nytt liv, og du vil få kontorplass midt i sentrum. Om ikke fotball, teater og jazz er noe for deg, så vil du være omgitt av praktfull natur – perfekt for øyet og for bratt friluftsliv.

– Jeg bruker å si det sånn at det å jobbe i Romsdals Budstikke er som å være en del av selve hjertet i Romsdal, sier Anikken med et smil om det som kanskje kan bli din nye arbeidsplass og en billett til den spennende reisen som mediehuset er inne i.

Det er en fantastisk gjeng som jobber i Romsdals Budstikke, både i redaksjonen og som her i markedsavdelingen. Foto: SMP Brand Studio.

Egenutvikling

Hun kan tilby en variert og spennende arbeidsdag, konkurransedyktige betingelser, gode forsikrings og pensjonsordninger, muligheter for å sette sitt preg på utviklingen, og ikke minst gode muligheter for egenutvikling gjennom Polaris Media Nordvestlandet og Polaris Media.

Stort konsern

– Det å bli en del av et større konsern byr på mange nye fordeler og en bråte nye kolleger som kan tilføre deg kunnskap og kompetanse du ikke har. I Polaris Media er utvikling og opplæring satt i system. Det samarbeides kommersielt med prosjekter og kunnskap på Nordvestlandet, og på tvers i hele Polaris-konsernet fra Kristiansand i sør til Alta i Nord, forteller kommersiell utviklingssjef i Romsdals Budstikke, Kennet Bratteberg.

Kommersiell utviklingssjef Kennet Bratteberg, markedssjef Anikken Talgø og journalist Pernille Huseby tror du vil stortrives i Romsdals Budstikke. Foto: SMP Brand Studio.

Egenskaper

I tillegg til digital kompetanse og gjerne erfaring fra rådgivende salg, ser Anikken og gjengen gjerne at du er nyskapende, tør å utfordre det etablerte, er uredd, utadvendt, har gjennomføringsevne, har øye for det visuelle, et kreativt hode, flink til å formidle og har en god penn.

– Har du alle disse egenskapene så tar vi bølgen for deg, sier Anikken med et smil.

Høyt under taket

Markedsavdelingen beskriver Anikken som en kjempefin gjeng på seks personer og i hele huset vil du møte engasjerte, entusiastiske og kunnskapsrike arbeidskollegaer.

– Her er høyt under taket og lov til å synge ut. Vi tror du vil trives hos oss, sier Anikken Talgø.