«Kjærleik – kva er det?»

Kjærleik: Det er Guds ord og Guds kjærleik som er frigjerande for menneska – ikkje FRI sex, skriv Jon Hildre i dette innlegget.  Foto: Karl-Petter Løvoll

Ytring

Jesus sa: «Slik eg har elska dykk, skal de elske kvarandre. På det skal alle kjenne at de er mine læresveinar». I ein song i songboka står det: «Velsigna band som bind Guds folk i saman her – med same kjærleik same sinn som i Guds himmel er».

Det er dette som er agape – Guds kjærleiken. Dette er ikkje eros – den seksuelle kjærleiken. Den seksuelle eros kjærleiken har egoismen og begjæret i seg. Det har ikkje agape, Guds kjærleiken. Det egoistiske seksuelle begjæret kan forføre menneska til utruskap. Det gjeld alle slags seksuelle legningar.

Helgapraten med Cecilie Langvatn:

– Det er den store kjærleiken då. Det er ein klisjé, men du treffer den eine personen og du veit at det berre er rett. Derfor var det lett å flytte hit

Gjennom Let's Eat Deli har Cecilie Langvatn blitt eit kjent ansikt for mange i Ålesund. I år og i fjor har ho vore med på å arrangere Pride i byen. – Det kjem andre etter oss, og det er andre som står i det no.


Utruskap kan føre til konflikter og i verste fall til drap. Det har vi sett mange eksempel på. Vi kjenner forteljinga i Bibelen om kvinna som vart grepen på fersk gjerning i hor – utruskap. Etter Moselova og i vår tid etter muslimane si Sharia-lov skal slike kvinner steinast til døde.

Farisearane og dei skriftlærde ville at Jesus skulle felle domen over denne kvinna. Jesus sa: «Den som er rein av dykk, kan få kaste den første steinen». Ingen våga å kaste den første steinen og Jesus vart att åleine med kvinna og spurte henne: «Var det ingen som dømde deg?» «Nei, ingen», sa kvinna. Jesus sa: «Heller ikkje eg dømer deg, gå bort og synd ikkje meir». Når Jesus sa: «Gå bort og synd ikkje meir» - dømte Jesus då kvinna? Nei, han gav ho «ein dag i morra med reine ark og fargestifter til» slik Alf Prøysen uttrykker det.

Alf Prøysen hadde problem med alkoholen, men han kjente Guds kjærleik – agape. Han viste at Gud elskar oss uansett – at absolutt ingenting kan skilje oss frå Guds kjærleik. Gud har gitt boda sine for at han elskar oss og vil oss vel – ikkje for å døme oss. Bryt vi Guds bod øydelegg vi liva våre og andre sine liv. Då er det egoismen (det vonde) som fer styre oss og ikkje Gud.

Åpen folkekirke

Framleis kamp for skeive

– Kampen mot diskriminering av skeive i kyrkja er ikkje over.



Kronjuvel-bryllaupsdag på Øye:

Har vore gift i 65 år: – Vi har aldri krangla

Knut og Reidun Tryggestad har vore gift i 65 år. Dei er samde om at dei aldri har hatt nokon stor krangel.


Det er Gud som også har skapt eros - den seksuelle kjærleiken i oss. Sterke lyster til å skape nye liv og sterke band for at mor og far skal verne og ta vare på det nye livet – barnet. Guds kjærleiken – agape – er fullkomen god, men FRI seksuell kjærleik er ikkje det. Frukta av FRI seksuell «kjærleik» fører ofte til «lauslivnad».

«Lauslivnad» var årsaka til Romerriket gjekk i oppløysing og at Sodoma og Godmora vart øydelagt. Gud har skapt oss til mann og kvinne. I ekteskapet sei Bibelen at dei skal vere «ett kjøt». Det Gud har ført saman skal ikkje menneske skilje. Seksuell truskap er Guds vilje uansett seksuell legnad. Men husk – absolutt ingen ting kan skilje oss frå Guds kjærleik – agape.

Lat vi kristne ikkje ha stein i våre hender - ingen av oss er reine. Men – la vi våge å vere tru mot Guds ord i Bibelen slik Jesus var det. Det er Guds ord og Guds kjærleik som er frigjerande for menneska – ikkje FRI sex.

-------------------------------------------

Har du noe på hjertet? Send innlegget ditt til debatt@smp.no.

Her finner du alt meningsstoffet på smp.no!