Kontrakta som er den første i sitt slag for båtfirmaet med fire tilsette, blei offentleggjort onsdag.

– Vi fekk en førespurnad i januar og kasta oss rundt. I løpet av 48 timar var det meste på plass. No satsar vi på eit godt samarbeid med Hurtigruten om båtane, fortell dagleg leiar Ståle Hatløy om avtalen som er nybrottsarbeidd for bedrifta.

Les også:

Verdien på gummibåtavtale kan bli fleirdobla (krever innlogging)

Sjå video: Høyr ekspedisjonsleiaren, designaren og dagleg leiar fortelje om båtane

Verdas største

Avtalen dreiar seg om hurtiggåande gummibåtar, av tender-typen og skal nyttast til hurtigruteskipet Midnattsol. Båtane er ifølgje designer Øyvind Gjerde Kamsvåg verdas største av sitt slag - sju meter lange og tre meter breie.

I ein film lagt ut på

nettstaden Vimeo

, der Hurtigruten viser fram ein prototype, vert den nytta til å ta med passasjerer ut for å dra krabbeteiner.

Kraftig dieselmotor

Ekspedisjonsleiar Karin Strand i Hurtigruten fortel at reiarlaget sitt ønskje om båtar med dieselmotor, la føringar for val av leverandør.

– Vi måtte sjå etter ein aktør som kunne produsere ein båt som kunne passe til den relativt tunge motoren som vi skulle ha. Den skulle også vere fleksibel nok til å lande i fjøra med den, og då enda vi på Hatløy Maritime. Dei hadde fleksibiliteten vi trengde og gav oss spelerom til å lage båten så nær opptil ønskja våre som muleg, forklarar ho.

Les fleire næringslivsnyheiter på smp.no