– Eg meiner det er fantastisk kva dei allereie har fått til på cruise og andre segment, og eg er forbausa over at det har gått så fort, fortel administrerande direktør Wenche Nistad.

Etterlyste høgare lønnsemd

Men verken ho eller styreleiar Karin Bing Orgland ønskjer å seie noko om kva verfta fortalde om framtidsutsiktene og viste til at samtalene er  fortrulege.

Styremedlem i GIEK, Arve Bakke, som tidlegare leia Fellesforbundet, uttalde i Sunnmørsposten laurdag at verfta burde har høgare inntening for å henge med i marknaden framover.

Ingen av dei Sunnmørsposten tok kontakt med ved verfta måndag, svara på e-post eller telefon, for å kommentere saka.

Viktige - også i framtida

GIEK-toppane Nistad og Orgland er tydelege på at dei trur den maritime næringa vil vere viktige eksportbedrifter i mange år framover. Men Orgland trur eksporten vil ta ei anna form.

– Vi trur den i større grad vil dreie seg om tenester, seier styreleiaren.

Ho meiner Ulstein sine designkontraktar med Florida-selskapet Sunstone er eit godt døme, sjølv om skipa blir bygd i Kina.

– Men vi er primært opptekne av å skape gode vilkår for norske eksportbedrifter, slik at så mykje som muleg også blir produsert her, seier Orgland.

Minus i fjor

Ulstein Group gjekk i 2015 med underskott for første gong på ti år, og det var verftet som trakk ned lønnsemda.

Også Kleven enda med raude tal i 2015, men opplyste at at dei hadde tru på overskott i 2016.

Ingen av selskapa har så langt lagt fram resultata for 2016.