Grønt lys for dette superskipet

Island Offshore er klare til å bygge ny offshorekjempe.

Tårn-design Island Navigator er designa av Rolls-Royce, og skal utstyrast med eit karakteristisk innebygd tårn som skal sikre eit trygt og behageleg arbeidsmiljø under operasjon i tøffe vermessige forhold i Nordsjøen og i nordområda, ifølgje reiarlaget. 

Næringsliv

Island Offshore har tysdag heva forbeholda i skipsbyggingskontrakta for levering av offshoreskipet Island Navigator, melder reiarlaget i ei pressemelding tysdag.

Reiarlaget med hovudkontor i Ulsteinvik skal byggje fartøyet ved japanske Kawasaki Heavy Industries.


Sa ja til redusert løn og arbeidstid

Island Offshore stoppa permiteringane.

Det 169 meter lange skipet skal verte eit kombinert brønnintervensjons- og toppholsboringsfartøy med utstyr og kapasitet til å utføre ei rekkje kompliserte subsea- og brønnoperasjonar. Forventa leveringstidspunkt er 2018/2019, og fartøyet vert fullfinansiert gjennom japanske finansinstitusjonar.

Skal byggje offshore-kjempe

"Tårnskip" skal kunne operere under tøffe forhold i nordområda.

– Dette er nok ein merkedag for Island Offshore. Vi har arbeidd med utviklinga av dette fartøyet i tre år; eit prosjekt som nyt godt av vår erfaring og kompetanse innan brønnintervensjon gjennom ni år, seier Håvard Ulstein, administrerande direktør i Island Offshore Management.

Les fleire næringslivsnyheiter på smp.no

Island Navigator er designa av Rolls-Royce og har fått typebeteikninga UT 777. Skipet vert bygd etter Mobile Offshore Unit-forskrifter, og vert difor for flyttbar innretning å rekne.