Har ansatt Atle Braute som salgssjef for reiselivet i regionen:

Sunnmøring skal selge Molde-regionen

Administrerende direktør i Classic Norway, Terje Hatlen Stokke, tror på et historisk løft med felles salgssjef som skal «selge» Molde-regionen.

SATSER PÅ BRAUTE: Atle Røeggen Braute (i midten) skrev mandag under på kontrakt som salgssjef MICE i Molde Næringsforum. Ifølge Terje Hatlen Stokke brukte Braute kun åtte minutt på å selge inn seg sjøl til stillinga. Fra venstre: Terje Hatlen Stokke, direktør Classic Norway, Henriette Kitel, direktør Thon Hotell Moldefjord, Atle Røeggen Braute, Britt Flo, daglig leder i Molde Næringsforum og Jørn Aase, direktør Quality Hotell Alexandra.  Foto: HÅKON MEISINGSET SOLHEIM

Han har ballast fra reiselivet og er en veldig bra selger. Det tok åtte minutt, så var vi solgt.

TERJE HATLEN STOKKE
Nyheter

(Romsdals Budstikke): Hatlen Stokke prater om ansettelsen av Atle Røeggen Braute (48) som har skrevet kontrakt som salgssjef MICE (Meetings, Incentives, Conferencing, Events) som er et prosjekt i regi av blant andre Molde Næringsforum i forbindelse med Masterplan for Reiselivet i Molde, Aukra, Nesset og Midsund. Stillinga er en av to som skal bidra til å styrke attraksjonskrafta til Molde. Jobben Braute har sikret seg går ut på å selge Molde sammen med reiselivsnæringen. Braute skal få flere møter, konferanser og eventer til Molde med fokus på ny trafikk.