Sykkylven kommune seier seg samd med fylkesmannen i Møre og Romsdal, om at oppmodinga Therese Utgård fekk om å finne lege ein annan stad enn heimkommunen – «ikkje gir grunnlag for den tillit og tryggleik ein har krav på som pasient».
– Jobbar så raskt vi kan
Kommunalsjef Eli Otterlei påpeiker i eit brev til Utgård at alle har rett til å «bli møtt med respekt, empati og verdigheit» og at ho vil ta opp saka med fastlegane. Grunna ferieavvikling hos fastlegane, vil dette først skje i slutten av august.
– Eg har uttrykt til innbyggjaren det gjeld at eg skjønar at det er ein belastande situasjon, og vi jobbar så raskt vi kan for å finne ei god løysing. Det er uheldig at det dreg ut i tid, men det er praktiske årsaker til det, seier Otterlei, og påpeiker at Utgård framleis har rett til å gå til fastlege i Sykkylven.
Takst-striden
Når det gjeld striden om betaling etter takst 8, seier kommunalsjefen at konklusjonen etter ei ny runde med Helfo, framleis er at den ikkje kan nyttast ved elektroniske sendingar.
– Om dette er praksis, så må det endrast.
Gir pasient rett: Mener Sykkylven legesenter tok for mye betalt Pasientombud: – Uheldig
Vil halde svaret hemmeleg
Kommunalsjefen sende torsdag eit brev til legane i Sykkylven, men det vil Otterlei halde hemmeleg til etter eit møte i slutten av august. Kommunalsjefen viser til paragraf 13 i forvaltningslova og offentleglova. Begge dreiar seg om opplysingar som er underlagt teieplikt. Sunnmørsposten har spurt kommunalsjefen om kva for opplysningar dette gjeldt, og bedt om innsyn i brevet.
Fylkeslegen refser legene i Sykkylven
– Stor interesse
Therese Utgård opplever at ho har fått god støtte frå kommunen.
– Eg synest det er ei lette at kommunen svarar offentleg på dette. Mange har spurd meg om saka og korleis kommunen ser på dette, og sidan det er det einaste legesenteret i Sykkylven, meiner eg det er av interesse – ikkje berre kva legane gjer, men også korleis kommunen handterer saka, seier Utgård.