Saman med elevar frå skulane i Liabygda, Eidsdal og Skarbø var han torsdag på prøvetur med elektrisk buss i turistbygda Geiranger.
Bussjåfør Tor Arild Sande frå selskapet Boreal i Stavanger hadde ikkje noko problem med å sno seg oppover svingane.Sande er blitt ein elbuss-entusiast:
– Dette var ubeskriveleg artig
Minimalt med støy
Bussen vi sit på er laga i Kina, og kostar meir enn ein vanleg buss. Men det meiner fagfolka at ein sparar inn igjen over få år - i tillegg til miljøgevinsten.
For her er det null utslepp - og minimalt med støy.
Sande, som til dagleg er opplærings- og rekrutterings-ansvarleg i Boreal, køyrde sjølv bussen frå Stavanger til Geiranger, og hadde to ladepausar under vegs: I Bergen og i Førde.
Nøgde elevar
Elevane kosar seg om bord, det same gjer fylkesordførar Jon Aasen:
– Dette er framtida. Utsleppa må ned i mange byar, og i Norge vil bussane dessutan bli lada opp berre på fornybar energi. På setet bak sit Lina Jonasson, energirådgjevar i fylkeskommunen.
Pensjonist ble cruisekaptein
Jonasson seier at dei truleg allereie i neste veke vil teste ut den eine av dei elektriske bussane i bytrafikk i Molde.
Konferanse
Det er fylkeskommunen, verdsarvstiftinga og Grøn Fjord-prosjektet som arrangerer elbusskonferansen denne veka.
Blomvik nominert til prestisjepris
Det er om lag 50 deltakarar på konferansen. Om bussen kom seg heilt opp på Dalsnibba? Ja, det klarte han utan problem.