Flakk, Fiskerstrand Verft, HAV Group og Hofseth har til saman ein komplett verdikjede for hydrogen. Men dei vil ikkje gå i gang før staten graver djupare i pengepungen.
Miljøengasjement, offentleg innkjøpsmakt og lokal kompetanse. Det er stikkorda frå SVs digitale bedriftsbesøk på Sunnmøre.
Acel leverer elektriske systemer og har flere lokale rederi som kunder. Nå har de også sikret seg et prosjekt verdt hundre millioner kroner hos en ferjeoperatør.
Forretningsutvikler Kjell-Christian Krohn Dale (29) tror et grønt skifte er innenfor rekkevidde. Han blir nå lagt merke til nasjonalt, men har ingen planer om å flytte fra maritime Ålesund.
Eit lite, men stort grønt steg: I helga vart ein heilelektrisk fartsbåt sett i drift i Geiranger.
Eit nytt toppmoderne kabellegginsfartøy tar form, og skal ferdigstillast hos Ulstein Verft.
Selskapa Vest Service og Vest Agentur i Stryn styrer mot ei samla omsetjing på over 50 millionar kroner i år. Sal og montering av solcellepanel på taket av bussar og andre store køyretøy er eitt av mange satsingsområde.
«Bærekraft er framtidas konkurransekraft, og budsjettet må vise at alt snakket om «det grønne skiftet» og «havrommet» blir mer enn bare snakk»
Tilsammen 25 bedrifter konkurrerer om fire priser under Industridesignkonferansen på Giske. God design, nye idéer og miljøansvar blir lagt merke til.
Kommentar
– Norge kan gjøre en stor forskjell når det gjelder grønn teknologi. Det er 3.000 fiskefartøyer mellom 7 og 15 meter som kan bruke fornybar energi.
Det som lagar mest lyd er ventilasjonsanlegget. Elles er det stilt sjølv om fartøyet har lagt frå kai.
På fire måneder har havnevesenet i Ålesund levert elektrisk strøm tilsvarende forbrenningen av 140.000 liter diesel.
Maskinistutdanninga henger ikke med i den teknologiske utviklinga. Nye læreplaner kommer først i 2020.
Kystrederiene venter utålmodige på å få skifte ut dagens gamle flåte med grønn teknologi.
Havyard-prosjektet med hydrogendrift av Havila Kystruten får over 100 millioner kroner i støtte fra Pilot-E. Satsingen kan gi skip med opp til fem ganger lengre nullutslippsseilaser enn tilsvarende eksisterende eller planlagte skip.
I god tid før komande cruisesesong, kan nye, skjerpa miljøkrav tre i kraft i verdsarvfjordane.
Stranda-ordføraren fryktar auka bussturisme – Turistane vil heller segle inn svarar Venstre-politikar
Norled har ei utradisjonell løysing på dei nye ferjene mellom Festøya og Solavågen på E39.
Det Ålesund-baserte selskapet Hexagon økte fra knappe fem millioner til 208 millioner i overskudd i fjor.
– Vi må få til økt forskningsaktivitet og mer samarbeid med arbeidslivet. Både offentlig og privat.
Småkraftverka i Sunnylven har kraftoverskot. Og straum pluss vatn kan bety hydrogengass. Dessutan må båttrafikken i Geirangerfjorden redusere utsleppa.
Glad for å få levere til miljøvenleg transport.
Høyre og Frp øker miljøavgiftene med 1,6 milliarder kroner budsjettforslaget, men lover ikke mer enn marginale kutt i utslippene av klimagasser.
I 2015 kåret Språkrådet «det grønne skiftet» til årets nyord. Mange av mine politikerkolleger tok det flittig i bruk, og det ble etter hvert et allment begrep. Men hva betyr det egentlig i en norsk sammenheng?
Batteriteknologien er i rivande utvikling, også for store fartøy. Olympic Shipping og Vard Electro lanserte onsdag ei nyvinning.
Dei fleste av oss veit knapt nok kva som meinast med det grøne skiftet i Norge. Eg har ved fleire høve teke til orde for at Norge kom i gong med det grøne skiftet for over hundre år sidan.
Klimaavtalen i Paris vil føre til fleire ordningar for subsidiering av ny, miljøvennleg teknologi. Det meiner professor Annik Magerholm Fet.