Tysdag rulla det første 25,25 meter lange vogntoget ut på vegen i Stryn.
Flere tatt i 60-sona.
Etter fleire månader med forgjeves forsøk på å få møte Dale, tar Ålesund-ordføraren bladet frå munnen.
Snarvegen åp E39 forbi Sjøholt skal vere ferdig utgreidd og oversendt statsråd Jon Georg Dale.
Etter at krabbefeltet opp Ørskogfjellet fleire gonger har blitt utsett, fryktar Ørskog-ordføraren det verste.
Ordførarane innsåg det: Ny fylkesveg 650 mellom Vaksvika og Lande, Børdalslinja, er i det blå.
På seks år har behovet for vedlikehald av fylkesvegane auka dramatisk.
50 barn og vaksne hadde trafikkaksjon langs den sterkt trafikkerte fylkesvegen gjennom Stette i Skodje kommune fredag kveld.
Utbygginga av Kystvegen vil gje store ringverknader både for ytre Nordfjord og ytre, søre Sunnmøre.
Vegprosjekta på Sunnmøre står no i kø: Tunnel mellom Stranda og Sykkylven, Rovdefjordsambandet, Sande Fastlandssamband og Børdalslinja i Ørskog.
Dei isglatte vegane på øyane i Giske kommune skuldast at det berre er leigd éin bil og éin traktor, meiner brøytaren sjølv.
– Dette slo ned som ei bombe, seier Erling Lid, tillitsvald og ein av 212 tilsette som no står utan arbeid etter konkurs i K A Aurstad AS.
I fleire år har folket på Giske kjempa for å få ein betre skuleveg. No er bygginga av den nye Skulevegen vedteken.
Tirsdag møter topper fra fylket samferdselsministeren. Mandag 19. november peker seg ut som skjebnedag for Nordøyvegen.
Statens vegvesen vil gjøre flere tiltak på fylkesvegen mellom Kverve og Taftasundet på Ellingsøy.
Ordføraren i Ørskog fekk den folkelege oppbakkinga han bad om: Rundt åtti eldre og yngre demonstrerte fredeleg under søndag-rushet.
Samferdselsdepartementet vil ruste seg for ei framtid med smartere veger.
Oppgradert vannforsyning og nye vann- og avløpsrør lagt i nye fortau. Én kilometer vegarbeid i Skarbøvika er så godt som ferdig.
Statens vegvesen opnar vegen mellom Geiranger og Langvatn for trafikk etter vinteren onsdag 9. mai klokka 15.
Regjeringspartiene sier sammen med KrF nei til en statlig tiltakspakke for å få bort etterslepet på vedlikehold av fylkesvegene.
Fylkesveg 60 mellom Hellesylt og Grodås er ein av ti finalistar i kåringa av "Noregs verste veg".
Det billigste og mest realistiske alternativet, mente formannskapet i Ålesund og vedtok at E39 også i framtida må gå over Ørskogfjellet.
Sunnmøre har unik sjanse til å få flat eksportveg til Åndalsnes.
– Turistane kan klivre på statuen og verte fotografert medan dei pirkar meg i naseboren
Veg friluftsinteressene tyngre enn trafikksikkerheita?
– Dette er en veldig vanskelig situasjon.
Ekstremværet Cora kan gjøre forholdene vanskelige for de som skal ferdes på veg eller i luft.
Biler i grøfta, kansellerte bussruter og speilglatte fortau. Underkjølt regn og temperaturer på rundt null gjør det vanskelig å komme seg fram – enten man går til fots eller kjører bil.
Uvær skapte vanskelige kjøreforhold i jula. Onsdag er imidlertid tre av de fire større fjelloverganger i Sør-Norge åpnet igjen.
De siste årene har offentlige utgifter til veier økt og bilavgiftene falt. Vinnerne er elbil-eierne.
Fleire rasutsette vegar blir stengde natt til vesle julaftan.
På veg over Ørskogfjellet opplevde tankbilsjåfør Atle Vatne en vanvittig forbikjøring.
Vegvesenet mener varierende vær bidrar til mer salting langs vegene.
Politiet melder om ingen alvorlige personskader etter en møteulykke mellom to biler.
Vegtrafikksentralen midt melder om snøras.
Ålesund kommune ønsker å bruke penger på å utbedre vegen nedenfor Aksla stadion.
Ein har meir moro når ein får byggje nytt og klippe snorer enn når ein skal halde ved like og drive med inspeksjonar. Det er lett å forstå.
Veret kan skape krøll i trafikken i helga. Sjekk vegmeldingar for der du skal køyre.
Allerede fredag kanselerte NSB togavgangene mellom Åndalsnes og Bjorli, og satte inn «Buss for tog».
Det er eit gigantprosjekt for E39 Volda – Furene som no ligg ute til høyring. Full utbygging er stipulert til 1,815 milliardar kroner.
Følg utviklingen på Ferjefri E39-prosjektet i denne nye kartløsningen til Statens vegvesen.
Eit samrøystes fylkesutval ber om tiltak for å hindre fleire alvorlege ulykker på fylkesveg 61 i Sula. – Dette har eg tenkt til å ta på ramme alvor, seier Frank Sve (Frp).
Jordras mellom Gjerdsvika og Gurskebotn
Bydelsutvalget foreslo at vegen skulle hete «Amfivegen». Det var Statens vegvesen uenig i, og foreslo Moa eller Moagata, i tråd med lokal navnetradisjon ved valg av vegnavn. Bydelsutvalget gikk da for «Moa».
– Eg vart både glad og særs kry då eg las Sunnmørsposten i dag. Unge som vågar – og som satsar dristig – heilt og fullt av sin eigen lomme!
Noen av de mest trafikerte bygatene stenges i to dager.
Geiranger og Loen/Olden har mykje lågare lønsemd enn Flåm. Heilårsveg er nøkkelen til å løyse utfordringane.
Eine brufundamentet til fv 60-brua rett ved avkøyrsla til Hage i Utvik må støypast på nytt.
Tolv entreprenørar møtte opp for synfaring onsdag morgon.
Sjekk hvilke samferdselsprosjekt på Sunnmøre som får penger fra staten i perioden 2018-2023.
Etter en maratondebatt i stortingshallen mandag godkjente Stortinget bompengeproposisjonen for Nordøyvegen i natt. Allerede nå kan entreprenører levere tilbud på fire kontrakter.
Grunnlaget for alt trafikksikkerhetsarbeid i Norge er nullvisjonen – en visjon om at det ikke skal forekomme ulykker med drepte eller livsvarig skadde i trafikken. Trafikantene og myndighetene har et delt ansvar for trafikksikkerheten.
Møre og Romsdal fylkeskommune har ikke økonomisk bærekraft til å investere i nye skolebygg samtidig som vi bygger Nordøyvegen og investerer for å fjerne forfallet på fylkesvegene.
Eit samrøystes samferdsleutval i Møre og Romsdal ønskjer fortgang på fv 60 mellom Tomasgard i Hornindal og Røyrhus bru i Stranda kommune.
15 prosjekt på Nordvestlandet er prioritert med 14 milliarder kroner fra staten i perioden 2018 til 2029.
Flere fjelloverganger har natt til onsdag blitt stengt på grunn av uvær.
Vegprosjektet E6 Frya-Sjoa, der Ørsta-firmaet Aurstad medverka sterkt, er kåra til Årets Anlegg 2016.
– Om Senterpartiet vil utsette fjordkryssingane, set dei heile kysten, der verdiskapinga skjer, på vent, seier parlamentarisk leiar.
Riksveg 15 over Strynefjellet åpnet torsdag etter å ha vært stengt på grunn av uvær. Dynamitt måtte til for å åpne vegen.
Mens stortingspolitikerne Harald T. Nesvik, Helge Orten og ordfører Torgeir Dahl i Molde sto på ferjekaia i Molde og jublet for at det skal brukes 10-talls milliarder på Møreaksen, satt fylkespolitikerne og leste en rapport fra Statens vegvesen om hvordan de kunne legge inn en halvmeter med ny pukk på gamle fylkesveger for å hindre at de går helt i oppløsning.
Tunneler, bruer, ferjekaier og veger i fylket har et etterslep på vedlikehold på nær seks milliarder kroner.
E136 ved Digernesskiftet er opna etter eit trafikkuhell. Ein person vart tatt med til legevakt for sjekk.
– Ein framtidig E39-trasé lagt mellom Stette og Tomrefjord vil vere isolerande for oss.
Vegvesenet er klare til å kjøre inn maskinene. Fylket forskutterer det som det koster. Nå står det på samferdselsministeren om det blir helårsveg til Geiranger.
Regjeringens mantra om kontinuerlig og helhetlig utbygging må også gjelde Gudbrandsdalen. Det betyr at vi forventer at det raskt kommer midler til prosjektering og bygging av fase to i prosjektet Ringebu-Otta.
En historisk dag for Stranda kommune lørdag da nye Ljøtunnelen (3.690 meter) ble høytidelig åpnet. Dermed er også rassikkringen av hele strekningen mellom Røyr og Hellesylt fullført og fylkesveg 60 er trygg å ferdes på året rundt.
Han må slippe av folk i vegkanten der det ikke er busslomme mens bilene dundrer forbi i 80-sona. Bussjåfør Geir Sæther sitter ofte med hjertet i halsen når han kjører på Fylkesveg 107 på Ellingsøy.
Etterslepet på vedlikehaldet på vegane i Møre og Romsdal berre aukar. Ni av 19 fylke har fått dårlegare vegstandard dei siste fem åra, og aller mest reduksjon i standarden på vegane har det blitt i Møre og Romsdal.
Statens vegvesen «himler med øynene» over Ålesund kommunes plan for gang- og sykkelsti på Hankane/Tørla og Humla.
E6 mellom Kolomoen og Moelv i Hedmark vil bli delvis åpnet allerede i 2019, ifølge Nye Veier, selskapet regjeringen har opprettet for å få fortgang i veiutbyggingen. Flere andre veistrekninger ligger også godt an.
Statens vegvesen har i to rundar vore tindrande klare på at den beste heilskapsløysinga for eit aust-vestsamband er E134 Haukelifjell med arm til Bergen og rv. 52 Hemsedalsfjellet med arm på rv. 5 nordover mot Ålesund.
Eg har 50 års erfaring med å vere Nordfjording, og eg blei stum av beundring då at eg ser at tre Vestlandsfylke vil slå seg saman til eitt stort, og at skal Sogn og Fjordane få ansvaret for veg og kultur i det nye fylket.
Eit godt val. Det seier både politikarar og folk i transportbransjen om at vegvesenet tilrår rv. 52 over Hemsedalsfjellet som ein av hovudvegane mellom Vestlandet og Austlandet.
Statens vegvesen anbefaler riksveg 52 over Hemsedalsfjellet som hovedveg mellom Vestlandet og Østlandet i tillegg til E134 over Haukelifjell.
Ny rapport viser at det vil svare seg økonomisk å bygge ut Nordøyvegen. Rapporten er utarbeida av analyseselskapet Deloitte, bestilt av forkjemparar for vegen.
– Det er brukt over ein milliard på ny veg frå Stranda til Hellesylt. Vi kan ikkje la vegen vidare sørover ende ut i eit einaste stort telehiv.
– Det er berre eit tidsspørsmål før kommunen må ut med erstatning for skader som blir påført køyretøy på vegen.
Mellom Elton John-plakaten og høymolen, skal du straks kunne kjøre behagelig på et sort belte av nylagt asfalt til Ålesund.