– For Kystvegen og Rovdefjorbrua sin del, var det veldig viktig at E39-traseen vart lagt i indre Nordfjord. Det gjer at vi unngår at det skal gå ein parallell stamveg gjennom Stigedalen. No får vi to vegar som utfyller kvarandre i indre og ved kysten, seier styreleiar Magne Løvoll i Rovdefjordbrua AS.
Unaturleg med midtre
Difor valde dei indre trasé
Måndag kveld offentleggjorde regjeringa at E39 skal leggast i indre linje (gjennom Kvivsvegen og Stryn), i staden for midtre linje (gjennom Stigedalen og Eid).
– For meg var det heilt klart at når den flotte vegen Kvivsvegen allereie er bygd, så ville det vore unaturleg å legge E39 i midtre linje, seier Løvoll.
I ein god stim
Dette er ikkje den første gode nyheita Rovdefjordbrua har fått i det siste.
– Nei, vi er inne i ein god stim no, med mange gode nyheiter på kort tid, seier Løvoll.
Rovdefjordbrua kan bli verdas førsteHafast vart valt framfor Fefastkan bli eit pilotprosjekt for andre fjordkryssingar.
Les alt om E39-avgjerdaE39 kjem i indre linje i Nordfjorddet blir langt enklare å bygge bruer og tunnelar
Linjevalet i Nordfjord er med andre ord den fjerde gode nyheita for Rovdefjordbrua den siste tida.
Meir samde om Kystvegen enn E39
– Det som er så flott med Kystvegen, er at vi er heilt samde om kvar vegen skal gå. Det har ikkje vore noko usemje om linjeval.
– Erna gir blaffen i Sogn og Fjordane
– Det kan du seie.
For Rovdefjordbrua sin del er også kommunedelplanane på begge sider av fjorden ferdige og klare for bru.
Det er fleire alternative måtar å bygge brua på. Både rørbru som går delvis under vatn og flytebru er aktuelt, seier Løvoll.
– Kor sikker er du på at Rovdefjordbrua blir realisert, i prosent?
– Personleg er eg heilt sikker på det.
– Så 100 prosent?
– Ja, seier Løvoll.