Fartøyet, eit nyutvikla Havyard 858 L WE design, blir Havyards bygg nr. 123, og skal leverast andre kvartal 2017. Kontrakten har ein verdi på omtrent 700 millionar.

Dette er det første subseaskipet til Havyard med WE forskip. Dette designet har ifølgje selskapet betre eigenskapar både i smul sjø og i røff sjø.

Designet er utvikla av Havyard Design & Solutions i Fosnavåg. Båten kan utføre IMR (Inspection, Maintenance and Repair) og lettare konstruksjonsarbeid i samband med installasjonar på havbunnen.

God ordrebok

- Som bransjen elles opplever Havyard tøff konkurranse i marknaden på grunn av situasjonen i oljeindustrien. Trass i dette har Havyard sitt verft i Lervik i Sogn ei relativt god ordrebok, der det skal leverast åtte skip fram til sommaren 2017, opplyser verftet.

Snurparen «Smaragd» skal leverast i juli, seinare skal verftet levere tre isbrytarar, ein brønnbåt, eit forsyningsskip og eit serviceskip for vindmøller, i tillegg til det nye subseaskipet.

– Vi har vore gjennom ei tid der kapasiteten vår har vore strekt til det ytste, og vi bygde veldig mange prototypar samtidig, seier Lasse Stokkeland, som er leiar av forretningsområdet Ship Technology i Havyard Group.

121 meter

Det nye subsea-skipet får innreiing med plass til 140 personar.

Lengd: 121 mBreidde: 24 mDekksareal: 1500 m²Offshore kraner: 250 tonn + 30 tonnMoon pool: 8 x 8 mHelidekk diameter: 26 m