Fergeprisene har økt til et nivå som får de fleste til å sette kaffen i halsen.

Så begynner vi no å få virkningene av det samme i flytilbudet. Transport på varer og tjenester øker. Dette er ikke begynnelsen, det er ikke engang begynnelsen på begynnelsen.

Dette hodeløse politiske prosjektet vil også på sikt ramme næringslivet.

Norges utslipp er i dag 1,1 % av verdens utslipp. Kina sitt er på 28 %. Norge skulle redusere sitt utslipp med 40 %, iht. Parisavtalen. No 50–55% ifølge den nye regjeringen.

Kina på sin side har sagt at de vil øke med 450 %. Indonesia med 535 %.

De aller fleste andre land skal også øke sine utslipp ifølge Parisavtalen fram til 2030.

Våre reduksjoner utgjør promiller uansett om det blir 40 eller 55 %. Men at dette fører til store kostnader og innvirkning på hverdagen til folk, er det ingen tvil om.

At det er store markeds-interesser og forskere som er med å hause opp klima-hysteriet får å motta subsidier/støtte er ikke noe nytt, men at våre politikere ikke evner å se galskapen er mer bekymringsfullt.

Skal Norge legges brakk eller?