Endrer designet for første gang på 50 år

Oskar Sylte slutter med «brus» på flaskene

Det utenkelige har skjedd: Oskar Sylte skal ikke lenger selge «brus».

NYE TIDER - NY DESIGN: Etter 50 år med samme etikett gjør Oskar Sylte endringer. – Vi er veldig fornøyd, og spent på reaksjonene, sier distriktssjef Freddy Ulleland og produksjonssjef Aina Eidseter ved Oskar Sylte Mineralvannfabrikk AS.   Foto: VIDAR MYKLEBUST, Romsdals budstikke

Nyheter

Romsdals budstikke/ Molde: Men ikke få panikk, det høres verre ut enn det er. Innholdet blir det samme, men utenpå blir det nytt. For etter nærmere 50 år med minimale forandringer gjør Oskar Syltes Mineralvannfabrikk AS det få hadde trodd: de endrer på det nærmest ikoniske designet sitt. Nå forsvinner «brus» fra flaskene med den berømte pærebrusen, ananasbrusen og de andre Syltebrusene. Oskar Sylte blir heretter blikkfanget på etikettene.