Det sier regiondirektør i NHO Møre og Romsdal, Torill Ytreberg, til NRK.
I et åpent brev til fylkestinget krever NHO og Geiranger Veginvest at det blir lagt inn penger for å sikre oppstart av rassikring på strekninga Korsmyra-Indreidet høsten 2017.
Det er 13 farlige skredpunkter på denne strekninga, ifølge NRK.
NHO og veginvest er kritiske til at fylkeskommunen har valgt å vente på Nasjonal Transportplan. De skriver følgende i brevet:
«Tilbakemeldingene har vore tindrande klare. Når prosjektet er klart kjem pengane. og prosjektet kan setjast i gang. Det vart også proientert om at årsaken til reduserte løyvingar til rassikrin g på fylkesvegnettet i statsbudsjettet dei siste åra og i Nasjonalt Transportplan (NTP) har vore at det ikkje har vore ferdig planlagde prosjekt. Eit ferdig prosjekt ville derfor bli prioritert»
– Livsfarleg om det hadde vore trafikk
To dagar på rad vart Norddal ramma av ras. – Vi treng meir pengar til rassikring og livreddande strakstiltak, seier ordførar Arne Øyvind Sandnes.